Laden...

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

Tekst

Organisatie & middelen

Wanneer commerciële verandering van mensen is gerealiseerd en processen structuur bieden, wordt dit ondersteund door middelen. Hierbij kun je denken aan CRM software, BI-platform, clouddiensten etc. Omdat we betrokken zijn bij de mensen en processen zijn we in staat de juiste ondersteunende middelen te implementeren.

DMU management

Om de keus van de klant voor je bedrijf te beïnvloeden, is stakeholder- of DMU (Decision Making Unit) management onmisbaar. Er zijn middelen die het proces van DMU management ondersteunen. Wij begeleiden en trainen medewerkers met het opstellen en verbreden van het DMU speelveld. Dit leidt aantoonbaar tot meer resultaat in minder tijd.

Continue klanttevredenheid meten

Bij een commerciële verandering is CONTINU klanttevredenheid meten onontbeerlijk. Op momenten dat de relatie het logisch en prettig vindt vragen wij naar hun mening. Jouw klant voelt zich betrokken en gewaardeerd en jij krijgt waardevolle informatie om dienstverlening nog beter aan de behoefte aan te laten sluiten.

Met het invoeren van continu klanttevredenheid meten bieden we een werkwijze waarbij de klant zijn mening continu kan geven. Als uitgangspunt meten we de vertegenwoordiging van je bedrijf (hoe wordt het gesprek met de accountmanagers beleefd), maar ook over zaken als facturering, klantenservice, proposities en bereikbaarheid. De Afdeling Commercie kan het meten van klanttevredenheid inbedden binnen je organisatie in samenwerking met Feeddex®.